0

جستجو

  • ۱- چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.

روی گزینه “حساب کاربری ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

  • ۲- چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود ، بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

  • ۳- چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

  • ۴- برای خرید از سایت حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

  • ۵- هزینه ارسال سفارش در فروشگاه آنلاین ریسانی چقدر هست؟

هزینه ارسال سفارشات ۵۰ هزار تومان و سفارشات بیشتر از یک میلیون تومان رایگان می باشد.

  • ۶- میتوانم بجای خودم، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله، هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید .

  • ۷- سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

در صورتی که مبلغ تا ۷۲  ساعت به حسابتان برگشت داده نشد میتوانید از بانک درگاه پرداختتان پیگیری انجام دهید در صورتی که مبلغ به ریسانی واریز شده باشد از طریق راه های ارتباطی تماس، واتساپ یا ایمیل اطلاع رسانی کنید.

  • ۸- آیا امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود دارد؟

خیر، امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده وجود ندارد

  • ۹- چطور میتوانم فاکتور سفارش را مشاهده کنم؟

با ورود به حساب کاربری و انتخاب گزینه ی سفارش ها بر روی شماره سفارش مورد نظر کلیک کرده و روی گزینه جزئیات کلیک نمایید تا تصویر فاکتور برای شما نمایش داده شود .

  • ۱۰- در شهرستان چطور میتوانم سفارش خود را بازگشت دهم ؟

ابتدا با شماره پشتیبانی تماس گرفته بعد از هماهنگی با پشتیبانی از طریق پست مرجوعی خود را انجام دهید.

  • ۱۱- در صورت بروز تأخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

در صورت عدم تامین کالا تا ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش از طریق تماس یا پیامک اطلاع رسانی میشود.

  • ۱۲-  اگر از سایت خرید کنیم امکان تعویض و یا مرجوعی هست؟

بله در صورتی که شما از سایت خرید کنید تا ۷۲ ساعت گارانتی تعویض هم دارید و کالا باید در شرایط اولیه بسته بندی باشه و باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتما به پشتیبانی اطلاع رسانی شود.

  • ۱۳- سفارش کی به دستم می رسه؟

سفارش برای تهران طی ۷۲ ساعت کاری و برای شهرستان با پست طی ۳ الی ۵ روز کاری

  • ۱۴- چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با شماره ۰۹۹۱۲۰۲۰۱۲۴ درخواست خود را ثبت نمایید.

  • ۱۵- چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا واتساپ با شماره ۰۹۹۱۲۰۲۰۱۲۴ درخواست لغو سفارش را ثبت نمایید.

  • ۱۶- اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به امور مشتریان فروشگاه ریسانی اطلاع داده دهید.

بازگشت به بالا
محصول به سبد خرید شما اضافه شد